dimecres, 1 d’abril del 2020

JA TENIM NOTÍCIES DE...

...la Judit i la Vera!
La Vera ens ha enviat aquest correu i aquestes fotos:

Hola Ratpenats,

Ja fa molts dies que estem confinats a casa i ens ha donat temps a fer moltes coses i a gaudir de moltes estones amb la familia.
Tenia molta curiositat en saber coses sobre el coronavirus i per això hem estat investigant una mica sobre el tema. El que més m'ha agradat saber ès com ha viatjat tant! ¿Sabeu que el Coronavirus va començar a la Xina? L'hem mirat a un mapa i realment aquest virus ha donat la volta al món!
Trobo molt a faltar als meus companys i còrrer pel pati! Em va agradar molt veure-us al video que vau fer els profes.
Gràcies per les feinetes que ens envieu, en volem més ja que el dia se'ns fa molt llarg!

Una abraçada a tots!!


Ostres Vera, és genial tot el que fas a casa i que hagis investigat tant sobre aquest virus que ens té tancats a totes i tots a casa. Tens raó, la Xina està molt lluny i ha viatjat molt! Realment és increïble!
Anirem enviant més feinetes per a què els dies no es facin tant llargs!
Un petonàs ben fort!

I aquí us deixem el missatge i les fotos de la Judit:

Hola ratpenats us trobu molt a faltar, molts petons i quant ens veiem us faré una forta abraçada. Els meus pares em posen feinetes però el que més m'agrada es jugar, ballar i fer coves al menjador.  I per tranquilitzar-me em pujo per les cadires 🤭. Fins molt aviat♥️😘😘




Guau Judit! Quanta feina estàs fent a casa! I aquesta nova modalitat de fer relaxació ens l'hauràs d'ensenyar a l'escola! Tot i que sembla que s'ha d'anar en compte... però es veu que la domines del tot!
Una megaabraçada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada